can't connect to otenet

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Sun Aug 29 16:14:47 EEST 2004

On Sat, 28 Aug 2004, Alaios wrote:

> oxi exo ena eksoteriko rs-232 modem.... syndeomai
> kanonika me allous paroxeis
> me to tei athinas syndeomai kanonika
> me forthnet syndeetai kanonika
> me otenet bgazei ta lathi pou egrapsa
> me aueb syndeetai kai meta apo 1-2 lepta me petaei...
> Den ksero ti allo na kano poia mou exei spasei ta
> neyra...
> Plz help me :(

Καλησπέρα!
Έχω και εγώ SuSE και σου προτείνω να δουλεύεις με το kinternet. Το έχω
δοκιμάσει και με εξωτερικό αλλά και με εσωτερικό μόντεμ και παίζει μια
χαρά. Το έχω δοκιμάσει με ΑCN, otenet και σύνδεση πανεπιστημίου!
  Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να αρχίσεις να σκαλίζεις με το χέρι
τα αρχεία ρυθμίσεων γιατί μάλλον χειρότερα θα τα κάνεις... Άλλωστε υποθέτω
πως για αυτό  και έβαλες SuSE και όχι άλλου τύπου διανομή, για να τα
ρυθμίζεις όλα (όσα γίνεται δηλαδή μέχρι στιγμής) από ένα GUI όπως είναι το
YaST2!

Δοκίμασε τα εξής:
- Από το κιντερνετ πήγαινε με δεξί κλικ στο Settings->Configure with
YaST2...
- Από το παράθυρο του ΥΑΣΤ που θα εμφανιστεί επέλεξε "Modem".
Στον επόμενο διάλογο του ΥΑΣΤ φτιάξε έναν νέο παροχέα (άφησε τα όλα στα
προκαθορισμένα)  και δοκίμασε να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις το
"Stupid Mode" για να δείς μήπως βοηθάει αυτό...