To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

beatnik konpad at auth.gr.spam-someone-else
Thu Aug 26 22:15:38 EEST 2004

Kefalas Apostolos <apollo at hellug.gr> wrote in
news:mailman.457.1093545909.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

>> Anoixa ton kppp, edosa ta aparaitita stoixeia kai dialexa san modem
>> to> /dev/usb/ttyACM0 mias pou to modem to exo connected stin usb
>> thyra.>  sa  s         t  t  modem e  a  st  /dev/usb/ttyACM0???  p
>> e  a t  t  device???   p   t  modem e  a  st  /dev/usb/acm/0???  p
>> e  t  linlk /dev/modem?     de   e ?
>>                  † i  pG ­ ¦j) ‚                               m¶
> 0   zf - +   y   [®  y +¶†­ ¤  ^jH§

Katarxas mono oi mises ellinikes protaseis fainontai me to encoding pou
xrisimopoieis.

Anyway, fysika kai yparxei to /dev/usb/ttyACM0 allios to kppp den tha to
edeixne stin lista me ta modems os pithano device.

to /dev/modem to evala na deixnei sto /dev/usb/ttyACM0 alla pali ta idia.
Sory, cant opne modem.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.