To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

beatnik konpad at auth.gr.spam-someone-else
Thu Aug 26 22:10:55 EEST 2004

Kyriakos Oikonomakos <K.Oikonomakos at obscurenet.com> wrote in
news:mailman.456.1093543703.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> http://search.hellug.gr/?ul=lists.hellug.gr%2Fpipermail%2Flinux-greek-u
> sers%2F netmod usb Displaying documents 1-20 of total 112 found.
>
> http://search.hellug.gr/?ul=lists.hellug.gr%2Fpipermail%2Fmigrate2linux
> %2F netmod usb Displaying documents 1-20 of total 31 found.
>
> http://www.google.com
> Results 1 - 10 of about 1,320 for netmod linux usb. (0.29 seconds)
> Results 1 - 10 of about 215 for netmod linux usb working. (0.50
> seconds)
>
> Se ligotero apo 5 lepta mporei na vrei kapoios sxedon 2000 pithana url
> gia to provlhma sou.
>
> Giati prepei *kathe fora* na to kanei kapoios allos gia sena?
>
> (nai mesa se auta ta 2000 url vrhka kai thn lysh sou. An afierwseis
> 4-5 lepta tha thn vreis kai sy)

Ego epsaxa 15 lepta kai xakoloutho na min vrisko lysi sto provlima.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.