[OT] Re: debian kde fonts

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Mon Aug 23 19:18:21 EEST 2004

On Sunday 22 August 2004 19:28, beatnik wrote:

> H anafora sas ston Theo k. Ricudi me prokalei na apantiso se auto to
> post alla den tha to kano epeidi exo dextei pollaples epiplixeis apo
> diafora meli tis listas kai idiaitera apo ton k. Keramida.
>
> Parakalw ton k. Keramida na epiplixei ton k. Ricudi gia offtopic
> kathos kai anarmosti kai proklitiki symperifora pros Theosevoumena
> meli tis listas.
>
> ps. Ti mono egw tha ta akouw? :-)

Θα σε παρακαλέσω να μην ξεφεύγεις από το θέμα του εκάστοτε thread και να
μη δημιουργείς μικρές άσχετες υπο-συζητήσεις.

Επίσης, να προσπαθήσεις να απαντάς με τέτοιο τρόπο ώστε η λίστα να μη
μετατρέπεται σε IRC-style chat με replies της μιας γραμμής (και μάλιστα
της μιας *offtopic* γραμμής).

Τέλος, τo thread τελειώνει ΕΔΩ γιατί έχει ξεφύγει εκτός θέματος
(offtopic).

Ευχαριστώ,
--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves