Provlima me X Win sto Debian

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 18 17:56:47 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.328.1092839832.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-18 14:11, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:
>> Den mou lete poso palio debian exo? Afou eipa se auton pou mou to
>> katevase apo to panepistimio na mou katevasei tin pio prosfati
>> eksosi. to v3 den eiani i teleutaia?

Katalava! Apo kei to katevase kai o filos mou o Kostas, apo to ntua.gr

gmt! Afou einai akoma toso piso giati oloi lene pos to Debian einai oti
kalytero kai statheroteto apo linux kathos kai oti exei ta pio prosegmena
packages?

Mipos na to gyriso se Gentoo? Pantos fedora den thelo.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.