home network using ethernets

George Iordanou iordanou at gmail.com
Mon Aug 16 23:11:05 EEST 2004

Καλησπέρα σας,
Έχω ένα desktop pc με Fedora Core 2 και ένα laptop με debian stable.Στο desktop έχω ενωμένες 2 κάρτες ethernet. Η μια κάνει point στο ipτου dsl μου και η άλλη είναι ενωμένη στην ethernet του laptop. Θέλω ναενώσω το desktop με το laptop για να μοιράζομαι το ιντερνετ καιδιάφορα αρχεία.
Δεν ζητώ να μου πείτε τί να κάνω, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι ήδηυπάρχουν αρκετές πληροφορίες στο διαδύκτιο, απλώς ζητώ κάποιεςκατευθυντήριες γραμμές (βλ. "διάβασε το τάδε άρθρο, ή το τάδεmanual").
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Γιώργος Ιορδάνου