Πρόβλημα με εκτυπωτή suse 9.0 Pro.

Βασιλείου Άγγελος angvasile at sch.gr
Thu Aug 12 22:04:49 EEST 2004

Στις Πέμπτη 12 Αύγουστος 2004 12:00, ο/η
linux-greek-users-request at lists.hellug.gr έγραψε:
> Message: 12
> Date: Wed, 11 Aug 2004 21:16:02 +0100
> From: Konstantinos Peletidis <kpeletidis at dsl.pipex.com>
> Subject: Re: Πρόβλημα με εκτυπωτη Suse 9.0 Pro.
> To: linux-greek-users at lists.hellug.gr

> An dwseis sdto shell "lpq" ti sou vgazei?
>
> --
> Konstantinos Peletidis
> Electronic & Computer Engineer

linux:/home/Agelos # lpq
deskjet840c is ready and printing
Rank    Owner   Job     File(s)                         Total Size
active  Agelos  14      kdeprint_KBAsjbb                402432 bytes
1st     Agelos  15      (stdin)                         11724800 bytes
2nd     Agelos  16      kdeprint_4VEAApi                11264 bytes
3rd     Agelos  17      (stdin)                         11724800 bytes
4th     Agelos  18      Printer.desktop                 1024 bytes
5th     Agelos  19      kdeprint_acS6CcV                40960 bytes
6th     Agelos  20      kdeprint_iAa4waN                40960 bytes
7th     Agelos  21      kdeprint_vsHPVH3                50176 bytes

Αυτό σου λέει κάτι; Έκανα το σωστό ή όχι;