Πρόβλημα με εκτυπωτή

Βασιλείου Άγγελος angvasile at sch.gr
Thu Aug 12 21:53:10 EEST 2004

Στις Πέμπτη 12 Αύγουστος 2004 12:00, ο/η
linux-greek-users-request at lists.hellug.gr έγραψε:
> essage: 12
> Date: Wed, 11 Aug 2004 21:16:02 +0100
> From: Konstantinos Peletidis <kpeletidis at dsl.pipex.com>
> Subject: Re: Πρόβλημα με εκτυπωτη Suse 9.0 Pro.
> To: linux-greek-users at lists.hellug.gr

> An dwseis sdto shell "lpq" ti sou vgazei?
>
> --
> Konstantinos Peletidis
> Electronic & Computer Engineer
Πρώτα μια παρένθεση( Φίλε Αλέξαντρε Παπαδόπουλε τελικά έγινα φίλος με το
reply) Στο θέμα μας τώρα Φίλε Kostantinos επειδή ακόμα δεν είμαι και τόσο
expert μήπως θα μπορούσες λίγο πιο αναλυτικά να με βοηθήσεις; Ευχαριστώ.