Linux-greek-users Digest, Vol 16, Issue 13

V13 v13 at priest.com
Tue Aug 10 00:31:22 EEST 2004

On Monday 09 August 2004 15:47, armaos wrote:
> Dysthxws K. Barakith DEN to exete. Ean sth8w se dhmosio dromo kai pselnw
> den sygkrouomai me to yparxon nomiko plaisio. An perasete dipla mou kai
> adiaforwntas synexisete kanena problhma. Boreite KAI na kleisete ta autia
> sas. An me plakwsete stis panagies omws 8a sas syllaboun gia e3ybrish kai
> an me kopanhsete me kana sanidi 8a sas desoun me kathgories proklhshs
> swmatikwn blabwn. Auto leei to "diko mou" biblio peri dhmokratias.

Kala ayto einai ena allo thema. To kata poso to 'metanoeite amartoloi' einai
kalitero apo ta gamostavridia den mporoyme na to sizitisoyme edo mesa.
Aloste, an o ricudis bgalei mia thriskia/airesh methavrio h opoia na
stirizetai stis bomoloxies, tote mporei kai na petyxei na toy epitrepetai to
kyrigma stoys dromoys.

> a. armaos
<<V13>>