Linux-greek-users Digest, Vol 16, Issue 13

armaos armaos at btinternet.com
Mon Aug 9 15:47:17 EEST 2004

On Mon, 09 Aug 2004 15:20:44 +0300
Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote:

> Sorry leventh alla den einai toso aplo to 6ema. Otan enas an6rwpos se
> mia dhmosia lista prospa6ei na kanei prosylhtismo me enoxlei kai malista
> poly. Aporw de giati den enoxlei ki esena ton dhmokrath.

Me enoxlei ta mala kai ta posts tou user pane xaroumena sto /dev/null mou.

> An loipon exei kapoios to anafaireto dhmokratiko dikaiwma na kanei
> prosylhtismo se dhmosio meso allo toso exw ki egw to dikaiwma na tou pw
> na paei na gamh6ei. 'H mhpws sto diko sou vivlio peri dhmokratias den to
> exw? Mporei na einai ki etsi, o ka6enas ermhnevei opws agapa ta dikaiwmata.

Dysthxws K. Barakith DEN to exete. Ean sth8w se dhmosio dromo kai pselnw den sygkrouomai me to yparxon nomiko plaisio.
An perasete dipla mou kai adiaforwntas synexisete kanena problhma. Boreite KAI na kleisete ta autia sas. An me plakwsete stis panagies
omws 8a sas syllaboun gia e3ybrish kai an me kopanhsete me kana sanidi 8a sas desoun me kathgories proklhshs swmatikwn blabwn.
Auto leei to "diko mou" biblio peri dhmokratias.

> O listman eprepe na ton eixe kopsei apo thn arxh,

Or8otaton, parathse loipon ton amoiro ton user pou oxi mono einai sto la8os meros alla einai kai pio berdemenos apo kaluza-klein space panw se trifasiko reuma kai KRA3E TON LISTARXO.

Mhn to taizeis, monwse to. TELOS LEME

a. armaos