Linux +Mac +$inXP+ ελληνικά

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Tue Aug 3 11:57:13 EEST 2004

Nikolaos Ladis wrote:

>Με τα mac όμως δεν βλέπω φώς. Χρησιμοποιούν mac-greek
>Η μεν appletalk σε αυτή την έκδοση παίζει μόνο σε λατινικές γραμματοσειρές.
>Η επόμενη έκδοση παίζει και σε utf8 αλλά την βλέπουν από όσο ξέρω μόνο τα
>δεκάρια. ( Τα οποία θα αφαιρεθούν από εδώ μια και δεν τρέχουν κάποιες
>εφαρμογές που χρειάζονται).
>Δεν ξέρω  τι παίζει αν αλλάξω την samba σε κάτι ποιό παλιό γιατί ουσιαστικά
>είναι θέμα συνεργασίας aplletalk & samba, αφού μοιράζονται κοινά directories.

Ο σωστός (tm) τρόπος να λύσεις το πρόβλημα είναι ΠΡΙΝ το samba.
Ρίξε μια ματιά στα -unixcodepage και -maccodepage options στο afpd.conf
και στα /ATALK_MAC_CHARSET και //ATALK_UNIX_CHARSET στο netatalk.conf
Κάποτε είχα καταφέρει να βγάλω άκρη, αν και θυμάμαι ότι είχα παιδευτεί
και δεν καταφέρνω να θυμηθώ αν είχα λύσει το πρόβλημα και προς τις δύο
κατευθύνσεις τελικά.../

--
Απόλλων Κουτλίδης