Linux +Mac +$inXP+ ελληνικά

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Tue Aug 3 11:11:55 EEST 2004

Καλημέρα παιδιά,

Έχω 2 mac ( 1 9ρι και 1 δεκάρι). Από την άλλη 5 $inXP & 1 linux server ( SuSE
9.1).
Το suse τρέχει appletalk, 1.2x lpd, samba 3xx
Τα μεν $inXP δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα. Μέσα από το λίνουξ τα
ελληνικά τους φαίνονται κανονικότατα τα Mac όμως με κανένα τρόπο δεν βλέπουν
τα ελληνικά των $indows, και φυσικά ούτε το linux ούτε τα $indows βλέπουν τα
δικά τους ελληνικά.
Το θέμα όπως το έψαξα φαίνεται να οφείλεται φυσικά στην κωδικοποίηση που
χρησιμοποιούν τα mac.
Τα μεν windows-linux  χρησιμοποιούν utf8 οπότε κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και αν
γυρίσω την κωδικοποίηση σε 8859-7.
Με τα mac όμως δεν βλέπω φώς. Χρησιμοποιούν mac-greek
Η μεν appletalk σε αυτή την έκδοση παίζει μόνο σε λατινικές γραμματοσειρές.
Η επόμενη έκδοση παίζει και σε utf8 αλλά την βλέπουν από όσο ξέρω μόνο τα
δεκάρια. ( Τα οποία θα αφαιρεθούν από εδώ μια και δεν τρέχουν κάποιες
εφαρμογές που χρειάζονται).
Δεν ξέρω  τι παίζει αν αλλάξω την samba σε κάτι ποιό παλιό γιατί ουσιαστικά
είναι θέμα συνεργασίας aplletalk & samba, αφού μοιράζονται κοινά directories.

Υπάρχει πιθανότητα να γεφυρώσω το χάσμα ή θα πρέπει να γυρίσω τον server σε
arghhh!! $in2000 adv. server από όπου δεν φαίνεται να υπάρχει τέτοιο θέμα;

Φιλικά
Νίκος Λαδής