Provlima me greek nls kai smb mount!!!(3)...continue!!...but there is no solution..!!!

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Mon Aug 2 12:41:29 EEST 2004

On Δευ 02 Αυγ 2004 00:43, I.Ioannou wrote:

> Τι νοοτροπία είναι αυτή βρε παιδί μου, πολύ έυκολα τα παρατάτε.

> Ασχετο, σημάινει ότι ο kernel σου δεν έχει υποστήριξη για supermount, αλλά
> δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με το πρόβλημά σου. Πληροφοριακά το
> supermount είναι αυτό που σε αφήνει να χρησιμοποιείς floppy/CDs χωρίς την
> ανάγκη για mount/umount, και δεν περιλαμβάνεται στο mainstream kernel.
>
> Υπόψη,  δεν χρειάζεσαι patch στον kernel, μάλιστα αμφιβάλω καν αν
> χρειαζόταν να βάλεις καινούργιο kernel, πόσο μάλον να κάνεις και recompile,
> αφού δεν έχεις καταλάβει καλά την διαδικασία. Πάω στοίχιμα ότι με τους
> [...]
Kalimera,

To mono pou ehei allaksei me ta $inxp apo oso ksero einai to gegonos oti
hrisimopoioun pia utf8. Sinithos me palioteres ekdoseis samba eiha kai ego
tetoio provlima alla linotan otan oriza sta $inxp sta regional settings na
hrisimopoioun palioteri kodikopoiisi. Apo tin samba 3 pou hrisimopoiei kai
afti utf8, den hreiastike na asholitho pia me afto.

Filika
Nikos Ladis