usb laptop

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Apr 10 20:52:06 EEST 2004

On Sat, Apr 10, 2004 at 02:01:55PM +0300, "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" wrote:

..[snip]..

> Το πρόβλημα μου είναι ότι ΔΕΝ μπορώ να
> ρυθμίσω και την δεύτερη θύρα usb που έχει
> το laptop!!!
> Όταν μπαίνω net η πόρτα που χρησιμοποιώ
> είναι η /dev/usb/acm/0
> οπότε υποθέτω ότι η δεύτερη πόρτα είναι η
> /dev/usb/acm/1 αλλά τίποτα.
> Έχει κανείς καμία ιδέα;;;

  Στο USB δεν υπάρχει η έννοια της πρώτης και της δεύτερης θύρας.
Τουλάχιστον, όχι από τη σκοπιά του χρήστη. Όσον αφορά την ερώτησή σου
τώρα, το πρώτο ACM modem που συνδέεις θα εμφανίζεται στο
/dev/usb/acm/0, το δεύτερο στο /dev/usb/acm/1, κτλ. Ανάλογα
συμπεριφέρονται και οι υπόλοιπες οικογένειες συσκευών.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."