usb laptop

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Sat Apr 10 14:01:55 EEST 2004

Χαίρετε σε όλους.
Εύχομαι καλή ανάσταση και καλό πάσχα.

Εργάζομαι σε ένα laptop το οποίο έχω δανειστεί από την δουλειά (δηλαδή
πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός)
έχω βάλει σε ένα 10G partition mandrake 9.2 και έχω το εξής πρόβλημα.
Πάνω στο laptop (ΙΒΜ) έχει 2 θύρες για usb

Έχω καταφέρει χωρίς να κάνω και πολλά να χρησιμοποιώ μόνο την μία χωρίς
κανένα πρόβλημα.
Μπαίνω με usb πάνω στο netmodem και έχω έναν εξωτερικό δίσκο όπου το
συνδέω με usb.
Έχω βάλει τέλεια και ένα usb MS mouse.

Το πρόβλημα μου είναι ότι ΔΕΝ μπορώ να ρυθμίσω και την δεύτερη θύρα usb
που έχει το laptop!!!
Όταν μπαίνω net η πόρτα που χρησιμοποιώ είναι η /dev/usb/acm/0
οπότε υποθέτω ότι η δεύτερη πόρτα είναι η /dev/usb/acm/1 αλλά τίποτα.
Έχει κανείς καμία ιδέα;;;