Cisco Air LMC 352 pcmcia + Debian

Alexandros Diamantidis adia at hellug.gr
Fri Apr 9 14:31:11 EEST 2004

* Παναγιώτης Κρανιδιώτης <kranidiotis at vatica.org> [2004-04-04 11:54]:
> Όπως και να έχει ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα επανέλθω τις προσεχείς
> μέρες με τα όποια αποτελέσματα από την προσπάθεια εγκατάστάσης μέσω των
> οδηγιών του CD της Cisco

Την κάρτα αυτή τη χρησιμοποιώ εγώ με Debian σε ένα επιτραπέζιο μηχάνημα
με αντάπτορα PCI σε PCMCIA. Τα προβλήματα που αντιμετώπιζα ήταν με τον
αντάπτορα και όχι με την LMC 352, και λύθηκαν όταν πέρασα από πυρήνα
2.4.χ σε 2.6.χ. Μόλις ξεκίνησα με το νέο πυρήνα, όλα δούλεψαν καλά -
έβαλα τις ρυθμίσεις IP στο /etc/network/interfaces, και η κάρτα τις
παίρνει αυτόματα με το hotplug. Τις οδηγίες της Cisco δεν τις έχω
διαβάσει...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr