urgent question about boot problem

V13 v13 at priest.com
Fri Apr 9 11:56:18 EEST 2004

On Friday 09 April 2004 09:40, Νίκος Αλμπανόπουλος wrote:
> Γεια χαρά. Έστειλα αυτή την ερώτηση στη λίστα migrate,
> τη στέλνω και εδώ γιατί καίγομαι...
> Στο σταθερό υπολογιστή μου έχω win2k και mandrake 9.2.
> Στο μάστερ δίσκο τα win2k, στο slave τα 9.2 Έκανα
> πάντα επιλογή του λειτουργική κατά την εκκίνηση.
> Ξαφνικά προχτές ο δεύτερος σκληρός (9.2) κράσαρε.
> Τελείωσε. Δεν επισκευάζεται. Έμεινα λοιπόν με τον
> πρώτο δίσκο, ο οποίος δεν μπορεί να ξεκινήσει ούτε τα
> win2k, αφού προφανώς όταν ξεκινά αναζητά αρχεία που
> βρίσκονται στο δεύτερο δίσκο. Αμέσως λοιπόν μετά την
> ανάγνωση του bios βγάζει μια σειρά από 01 01 01 και
> [...]

To problima soy ofeiletai sto oti gia kapoio logo mallon alakse h 'seira' ton
diskon, opos toys blepei to bios (h to lilo). Sto mixanima soy, ti akribos
diskoys exeis? Exeis kanena sata/scsi?  Isos na mporeis na to epanafereis
apla paizontas me orismenes parametroys toy bios.

To lilo emfanize tipota grafiko? An nai, tote den tha doylepsei to parapano.

An den ta katafereis me ta parapano kai afoy mporeis na ksekiniseis apo dos,
dose:

fdisk /mbr

to opoio tha doylepsei sigoyra. An sth synexeia den mporeis na bootareis sta
windows xrisimopoihse to fdisk toy dos (An exeis fat32) gia na oriseis san
active partition afto ton windows (an den einai).

<<V13>>