urgent question about boot problem

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Apr 9 11:12:46 EEST 2004

Στις Παρ 09 Απρ 2004 9:40 πμ, ο/η Νίκος Αλμπανόπουλος έγραψε:
> Γεια χαρά. Έστειλα αυτή την ερώτηση στη λίστα migrate,
> τη στέλνω και εδώ γιατί καίγομαι...
> Στο σταθερό υπολογιστή μου έχω win2k και mandrake 9.2.
> Στο μάστερ δίσκο τα win2k, στο slave τα 9.2 Έκανα
> πάντα επιλογή του λειτουργική κατά την εκκίνηση.
> Ξαφνικά προχτές ο δεύτερος σκληρός (9.2) κράσαρε.
> Τελείωσε. Δεν επισκευάζεται. Έμεινα λοιπόν με τον
> πρώτο δίσκο, ο οποίος δεν μπορεί να ξεκινήσει ούτε τα
> win2k, αφού προφανώς όταν ξεκινά αναζητά αρχεία που
> βρίσκονται στο δεύτερο δίσκο. Αμέσως λοιπόν μετά την
> ανάγνωση του bios βγάζει μια σειρά από 01 01 01 και
> [...]
Μου φαίνεται οτι το πρόβλημά σου είναι το Master boot Record του πρώτου
(win2k) δίσκου. Εκεί βρίσκεται το πρώτο κομμάτι του lilo.
Όταν εγκαθιστάς το lilo, αυτό αντιγράφει το προηγούμενο mbr στο /boot/xxxx
(δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα..).  Αλλά, αφού έχασες το δίσκο, δεν μπορείς
απλά να κάνεις uninstall το lilo και να 'βγάλει' αυτό που είχε βάλει.
Νομίζω οτι θα λύσεις το πρόβλημα αν κάνεις (από DOS, από τη δισκέτα που
ξεκίνησες) "sys /mbr c: " οπότε και το sys θα ξαναβάλει το mbr για τα windoze
στο σκληρό σου..
Καλό Πάσχα