backend =?

Alexandros Sihlimiris alexs at oteresearch.gr
Fri Apr 2 13:20:21 EEST 2004

Synthws ws diktyo kormou metafrazetai h frash network *backbone* kai oxi
backend. H lejh mallon anaferetai se kapoia ypodomh (bash dedomenwn,
scripts pou kanoun diafora sta dedomena ths bashs, klp.), antitheta me
thn ypodomh poy yparxei gia thn parousiash, morfopoihsh twn
apotelesmatwn se user readable morfh, kathws epishs kai gia thn eisagwgh
newn dedomenwn. H teleutaia ypodomh anaferetai antistoixa ws frontend.
Xarakthristiko paradeigma apoteloun oi xrhmathsthriakes, trapezes klp.,
oi opoies ylopoioun tetois mhxanismous gia thn kathhmerinh epejergasia
dedomenwn pou exoun sxesh me prajeis (xrhmathsthriakes) tou
pelath--->backend, enw oi brokers ths etairias pernoun diafores entoles
pelatwn klp. me th xrhsh programmatwn pou apoteloun kai to frontend.

alex