Sendmail

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Apr 2 09:32:35 EEST 2004

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Τι θα κερδίσεις μ' αυτό;
>
> Εκτός από το να κόψει το Sendmail σου κάποια μηνύματα, επιβαρύνοντας
> όμως ΚΑΘΕ μήνυμα που περνάει από πάνω του με την καθυστέρηση ενός (ή
> περισσότερων) DNS lookup, δεν υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος.
>
> Έτσι κι αλλιώς, ακόμη κι αν το μήνυμα καταλήξει σε valid mailbox, στις
> επικεφαλίδες του θα λέει κάτι σαν:

>             by thalia.otenet.gr (8.12.10/8.12.10) with ESMTP id i321AJ93026148
>             for <keramida at ceid.upatras.gr>; Fri, 2 Apr 2004 04:10:20 +0300 (EEST)
>
> Πρόσεξε το gothmog.gr στην πρώτη γραμμή.  Είναι το hostname που έδωσα με
> [...]
Ευχαριστώ για την αρκετά πλήρη απάντηση Γιώργο.

Θέλω δυο πράγματα.
1. Όταν μου απαντάει gothmog.gr για όνομα domain και το πραγματικό του
είναι patr530-a008.otenet.gr να τον κάνω Reject
2. Όταν παίρνω το patr530-a008.otenet.gr [212.205.215.8] να ελέγχω ένα
είναι καταχωρημένος σε μία RBL λίστα ώστε πάλι να τον κάνω Reject.

Το δεύτερο το έχω πετύχει και δουλεύει πάρα πολύ καλά. Αλλά θέλω να κάνω
και το πρώτο.