Dianomh gia Laptop

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Thu Sep 25 11:25:22 EEST 2003

At Wed, 24 Sep 2003 20:47:49 +0300,
?as??e??? Sp???? wrote:

> [1  <text/plain; us-ascii (7bit)>]
> Xaireto olous,
>
> H erothsh einai aplh kai den tha ithela na ksekiniso flame.
>
> Prosfata apekthsa ena forhto (Fujitsu Siemens Lifebook C Series).
> Eimai lathrhs tou Slackware. Paradexomai ostoso oti to Slack den einai kai
> oti pio syggenes sto oraio "Win" periballon pou prosferoun ta RedHat,
> Mandrake.
> Ti proteinetai loipon na balo ektos apo Slack, alla me ta eksis krithria:
>
> 1) Me to forhto prepei na parousiazomai web efarmoges pou grafo, ara prepei
> na paizoun PHP,mySQL,apache kai fysika enas WWW browser symbatos me
> Windows px mozilla h oti allo
>
> 2) Na mporo na douleyo Word,Excel arxeia me KOffice h oti analogo.
>
> Oles oi protaseis eyprosdektes.
>
> Eyxaristo
> Vasiliou Spiros

Apo tis protaseis ton proigoumenon exei idi fanei oti mporeis na
petyxeis ta apotelesmata pou theleis me opoiadipote dianomi apla me
diaforetiko kopo stin kathemia. H metavasi apo mia se alli apaitei
ontos kapoia prospatheia. To vasiko einai to hardware. To hardware tou
foritoy sou ypostirizetai apo to kernel kai ta X? An nai tote
entaxei. An oxi tote den tha petyxeis tipota me kammia dianomi.

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.