Dianomh gia Laptop

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Sep 25 07:55:00 EEST 2003

?as??e??? Sp???? wrote:
> Xaireto olous,
> H erothsh einai aplh kai den tha ithela na ksekiniso flame.
> Prosfata apekthsa ena forhto (Fujitsu Siemens Lifebook C Series).
> Eimai lathrhs tou Slackware. Paradexomai ostoso oti to Slack den einai kai
> oti pio syggenes sto oraio "Win" periballon pou prosferoun ta RedHat,
> Mandrake.
> Ti proteinetai loipon na balo ektos apo Slack, alla me ta eksis krithria:
> 1) Me to forhto prepei na parousiazomai web efarmoges pou grafo, ara prepei
> na paizoun PHP,mySQL,apache kai fysika enas WWW browser symbatos me
> [...]

Opws sou apanthse hdh kapoios, mporeis na ta kaneis ola auta me to
slackware mia xara. Apla sto slackware ta kaneis ola monos sou, enw sta
automatopoihmena distributions, ginontai ola me elaxisto kopo, an kai
exeis ligotero elegxo sto ti ginetai akribws. Egw p.x. hmouna xrhsths
slackware gia xronia kai ekana metabash sto SuSe gia tous logous autous
pou anafereis, sin merikous akoma.

H metabash se allo distribution einai duskolh, asxhmo pragma h sunh8eia.
An 8a er8eis sthn infosystem, mporeis na pareis opoio distribution
8eleis gia na dokimaseis. An oxi, steile mou ena proswpiko munhma na sou
steilw oti 8eleis.

- Giannis Stoilis