ADSL Question.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Tue Sep 16 17:06:50 EEST 2003

Geia sou Alex kai ena megalo eyxaristo gia toa fota sou.
Epeidi simera exo trexales logika i ayrio i methayrio tha to dokimaso.
Oi xreoseis edo einai panakrives alla omos emena mou erxotane idi to
tilefono pano apo 150 euro to dimino xreosi mono gia internet xoris
fysika na petyxaino ayto pou ithela etsi apofasisa DSL. O ote xreonei 55
euro to mina os pagio syn kamia 300 euro os startup fee. Apo ekei kai
meta paizei i timi apo ISP se ISP. kai ola ayta gia 380kilibits
downstrean 128kilobits upstream. Opos katalavaineis kseftyla einai alla
omos ti na kaneis ?? Mprosta sta 128 ( ????? amfivallo kai me ti
priority feygo sto diktyo tou ISP mou os dialup xristis ) einai safos
kalytera eidika sto oti den exeis xronoxreosi.