ADSL Question.

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Sep 16 15:58:49 EEST 2003

Στις 16/Σεπ/2003, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:25, ο/η Σταμάτης Κεκές έγραψε:
> To Savvato irthane apo ton OTE kai mou egkatastisane to DSL kykloma pou
> eixa paraggeilei apo ton OTE.
> O OTEtzis syndethike me ena laptop trexontas ta dyspepta.
> Oraia leo ego exo idi etoimo ena mandrake 9.1 gia tin peristasi as to
> syndeso gia na mpo epi telous sto internet.
> Vgazo to mixanima apo to hub, to syndeo apeytheias me to Siemens
> XpresslinkD opos to elege to manual kai fysika evgala tin IP apo tin
> karta opos to thelei to roaring penguin. Ta link leds anavan kai sto
> modem kai stin karta diktyou ston host.
> [...]
ego me rh9 ekana ta akoloutha:

sindesa to siemens me tin karta diktiou.
katirgisa ti sindesi se topiko diktio (allios de mou douleve)
etrexa to tool redhat-config-network
kai prosthesa mia sindesi typou adsl
akrivos opos tha ekana me ena aplo modem.
edosa user name password ktl
i diafora me to modem einai oti den zitai arithmo tilefonou alla
antistoixisei me mia karta ethernet.
evala episis na xekinai me to boot i sindesi ppp0 kai telos.
auto itan.

tora ti einai auto to roaring penguin pou les?
einai ergaleio tis dianomis sou i kati allo?
Se emena den xreiastikai na eggatastiso tipota
i ipostirixei pppoe itan idi eggatestimeni kai auto logika
prepei na simbaini kai gia ti dianomi sou.

Nikosx