peer to peer home network

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Sep 15 11:30:02 EEST 2003

Tom Diamond wrote:
> Καλημέρα,

Καλημέρα

> Υπάρχει τρόπος να συνδέσω δυο υπολογιστές που τρέχουν linux(κάρτα με
> κάρτα) και απλά να βλέπουν ο ένας τον άλλο (όπως γίνεται με τα Win -
> καλά αυτό σχετικό είναι, συνήθως δε δουλεύει η σύνδεση :-ΡΡΡΡ).
> Όσα howto βρήκα στο δίκτυο μιλάνε για server - client και χρήση του ενός
> μηχανήματος ως firewall ή gateway. Ψάχνω κάτι πιο απλό...

Από την στιγμή που θέλεις να μοιράσεις κάποια αρχεία, χρειάζεσαι ένα
server. Από την στιγμή που θέλεις να ΔΕΙΣ κάποια αρχεία που μοιράζεις
κάπου, χρειάζεσαι client. Ποιο απλό δεν γίνεται...

> Τι γίνεται αν το ένα μηχανάκι τρέχει Win; Πρέπει να παίξω με samba; Δε
> θέλω να κάνω login στο linux box μεσω των win απλά θέλω να βλέπει ο ένας
> υπολογιστής κάποιους από τους φακέλους του άλλου. Αν κάνω nfs export
> κάτι στο linux θα το δουν τα win;

Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποιον καλό και δωρεάν nfs client για windows.
  Υπάρχει μεγάλη αστάθεια, γενικά. Δεν σου το προτείνω...
Γιατί όμως σε πειράζει τόσο η samba; Μια χαρά παίζει, και δεν μπορώ να
την χαρακτηρίσω βαριά. Αν θέλεις εύκολα να βλέπεις τα αρχεία σου από
windows, ή από το linux να βλέπεις αρχεία στα Windows, προτείνω σίγουρα
samba...

Αν θέλεις μεγαλύτερη απλότητα, ενεργοποίησε FTP στο linux box και
εγκατέστησε κάποιο free ftp client στα windows...

> Tom.

- Γιάννης Στοΐλης