peer to peer home network

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Sep 15 11:02:22 EEST 2003

Καλημέρα,

Υπάρχει τρόπος να συνδέσω δυο υπολογιστές που τρέχουν linux(κάρτα με
κάρτα) και απλά να βλέπουν ο ένας τον άλλο (όπως γίνεται με τα Win -
καλά αυτό σχετικό είναι, συνήθως δε δουλεύει η σύνδεση :-ΡΡΡΡ).
Όσα howto βρήκα στο δίκτυο μιλάνε για server - client και χρήση του ενός
μηχανήματος ως firewall ή gateway. Ψάχνω κάτι πιο απλό...
Τι γίνεται αν το ένα μηχανάκι τρέχει Win; Πρέπει να παίξω με samba; Δε
θέλω να κάνω login στο linux box μεσω των win απλά θέλω να βλέπει ο ένας
υπολογιστής κάποιους από τους φακέλους του άλλου. Αν κάνω nfs export
κάτι στο linux θα το δουν τα win;

Tnx,

Tom.
--
Klein bottle for sale... inquire within.