ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Sep 7 21:29:24 EEST 2003

Zisis Liropoulos wrote:

> ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΣΟΥ

Καλησπέρα

> ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ( ΑΝ
> ΜΠΟΡΕΙΣ) ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ.

Βεβαίως. Πιστεύω όμως ότι θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποείς την
linux-greek-users για αυτό το σκοπό. Όχι μόνο θα βρεις περισσότερα άτομα
να σε βοηθήσουν, αλλά η απάντηση θα μείνει στα αρχεία για όποιον
αργότερα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Για τον λόγο αυτό, θα κάνω
προώθηση το mail σου στην λίστα. Αν δεν είσαι γραμμένος, μπορείς να
γραφτείς εδώ: http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/linux-greek-users

> [...]
>
> ΝΑΤ ΔΙΑΚΟΜΗΣΤΗΣ REDHAT LINUX 9.0
> eth0 IP:192.168.0.1 Netmask:255.255.255.0
>
> 1os)Xandros desktop 1.0
> eth0 IP:192.168.0.2 Netmask:255.255.255.0 Default Gataway:192.168.0.1
>
> 2os)Xandros desktop 1.0
> eth0 IP:192.168.0.3 Netmask:255.255.255.0 Default Gataway:192.168.0.1
>
> 3os)Windowz 98
> Θα τον αφήσω εκτός γιατι είναι πολυ παλιός Ρ1 200mmx!
>
> Για τη ρύθμιση του Ν.Α.Τ έχω το Firestarter (δεν τα πάω καλά με τη κονσόλα,
> αλλά έχω δουλέψει και μερικά έτοιμα σκριπτάκια που βρήκα στο
> Internet αλλά πάλι τα ίδια αποτελέσματα)

Το πρόβλημά σου είναι το DNS. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να
ρυθμίσεις σε όλα τα μηχανάκια σου μέσα στο δίκτυο να χρησιμοποιύν τον
DNS server του ISP σου. Αν πάλι είσαι έτοιμος για κάτι πιο προχωρημένο,
μπορείς να στήσεις ένα cache-only DNS server στον υπολογιστή που
συνδέετε στο internet και να ρυθμίσεις όλα σου τα μηχανάκια να
χρησιμοποιούν ως DNS server τον δικό σου υπολογιστή. Έτσι όχι μόνο θα
ελαφρύνεις κάπως τα traffic του internet, αλλά και στην περίπτωση που
αλλάξεις provider, δεν θα χρειάζεται να κάνεις αλλαγές σε όλους τους
υπολογιστές που χρησιμοποιούν το internet.

Δοκίμασέ το και πες μου πως πήγε.

> Συγνώμη που σε κούρασα !
> ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
> ΖΗΣΗΣ