Kmail wrapping... (was: Re: Polytonika ellhnika sto Linux. O, ti proereisthe...)

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Tue Oct 28 23:12:25 EET 2003

Στις Τρι 28 Οκτ 2003 22:24, ο/η DJ Art έγραψε:

> Ναι, όντως έτσι είναι.
>
> Η συγκεκριμένη ρύθμιση βρίσκεται στο Configure KMail --> Network ->
> Sending, εκεί που λέει Message Property.
>
> Προτιμάτε το "Allow 8-bit" και όχι το "MIME Compliant (Quoted
> Printable)" για να αποφεύγονται τα φαινόμενα του να κολλάνε όλες οι
> γραμμές μαζί.
>
> --
> Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
>
> Q: Εθελοντής ή θεατής ?
> A: Ιδιοκτήτης! ;-)

   Έστειλα μερικά μηνύματα στον εαυτό μου (με επιλεγμένο το «MIME
Compliant (Quoted Printable)» και παρατήρησα πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οπότε το συγκεκριμένο φαινόμενο θα πρέπη να είναι αποτέλεσμα της
μετατροπής base64->8bit. Πάντως, παλαιότερα μηνύματά μου από π.χ.
εμφανίσθηκαν σωστά στην λίστα.

(Το μήνυμα αυτό το στέλνω με επιλεγμένο το «Allow 8-bit». Ελπίζω πως θα
εμφανισθή σωστά!)

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr