Kmail wrapping... (was: Re: Polytonika ellhnika sto Linux. O, ti proereisthe...)

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Tue Oct 28 22:34:40 EET 2003

Στις Τρι 28 Οκτ 2003 22:05, ο/η Alexandros Diamantidis έγραψε:> Τώρα τελευταία, μερικά μηνύματα έρχονται λίγο ανακατεμένα (σαν να> έχουν κολλήσει όλες οι γραμμές που αποτελούν κάθε παράγραφο σε μια> μεγάλη γραμμή). Για παράδειγμα το μήνυμα στο οποίο απαντώ έχει αυτό> το πρόβλημα. Τα μηνύματα αυτά είναι σχετικά δυσανάγνωστα, και ειδικά> το quoted text δε φαίνεται που αρχίζει και που τελειώνει.>> Νομίζω το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται σε μηνύματα που στέλνονται με το> Kmail αλλά όχι σε όλους όσους το χρησιμοποιούν. Μπορείτε να το> κοιτάξετε; Υποψιάζομαι ότι είναι κάποια ρύθμιση.>> --> Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at noc.uoa.gr
Γι' αυτό ακριβώς θα ρωτούσα μόλις τώρα!!!Παλαιότερα μηνύματά μου (με «KMail 1.4.x, 1.5 και 1.5.1) δεν παρουσιάζουν τέτοια προβλήματα και δεν έχω αλλάξει τίποτα στις ρυθμίσεις μου.(Προφανώς και αυτό το μήνυμα θα εμφανισθή ανακατεμένο!!!)
-- Παναγιώτης Χριστοδούλουpchristo73 at yahoo.gr