Chronos Video Shuttle II με Phillips Chipset

Nikos Arvanitis arvanitisnikos at yahoo.gr
Tue Oct 28 20:06:07 EET 2003

Hello στη λίστα!
Είμαι νέος στο χώρο του linux και προσπαθώ να κάνω μια Chronos Video Shuttle II κάρτα τηλεόρασης να παίξει. Η κάρτα φοράει το chipset SAA7130 της Phillips το οποίο θεωρητικά υποστηρίζεται από το module saa7134 που υπάρχει στον πυρήνα. Όμως η κάρτα μου δεν υπάρχει στην λίστα με τις υποστηριζόμενες κάρτες. Μήπως υπάρχουν κάποια options που μπορώ να περάσω στο module για να αναγνωρίσει την κάρτα μου;
Έχω Mandrake Linux 9.1 με πυρήνα 2.4.21-0.13mdk.
Ευχαριστώ!
Νίκος Αρβανίτης