External USB HDD casings

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon Oct 20 16:42:43 EEST 2003

On Monday 20 October 2003 09:29, DJ Art wrote:
> Καλησπέρα
>
> Έχει χρησιμοποιήσει κανείς στο Linux external usb hard drive casings
> σαν κι αυτά ??
> http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/hd337/hd337.htm
> http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/enclosure.htm
>
> (μιλάω γενικά, όχι για τη συγκεκριμένη μάρκα, απλώς είναι τα μόνα που
> ξέρω. Αν υπάρχουν κι άλλα τέτοια προϊόντα, παρακαλώ να πέσουν URLs ;)

Έχω βοηθήσει φίλους να συνδέσουν δύο διαφορετικά external cases (που
παίρνουν συμβατικό δίσκο μέσα τους), αλλά δε θυμάμαι μάρκες.

> Με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου, αλλά θέλω να ξέρω:
>
> 1) Αν το usb 2.0 casing είναι συμβατό και με usb 1.1 ports

Είναι, αλλά δε το θέλεις. Είναι ΠΑΝΑΡΓΟ! Πάρε μια κάρτα High Speed
USB2.0 (480MBit/s), αξίζει.

(προσοχή! ΟΧΙ Full Speed USB 2.0, αυτό είναι απλά συμβατό με θύρες 2.0
και δουλεύει στα 12MBit/s! Αν θέλεις να περιμένεις 20 λεπτά για
μεταφορά 1GB data, μένεις με αυτό.)

> 2) το σημαντικότερο που με ενδιαφέρει: αν είναι πραγματικά hot
> swappable, δηλαδή να το συνδέεις στη USΒ και το Linux να το βλέπει
> χωρίς να χρειάζεται shutdown το σύστημα.

Ναι.

> BTW, να υποθέσω ότι λειτουργεί απλά και μόνο βάζοντας USB-Storage και
> scsi emulation υποστήριξη στον πυρήνα, ακριβώς όπως και οι ψηφιακές
> φωτογραφικές ??

Ναι^2 :-)

-Α