External USB HDD casings

DJ Art djart at linux.gr
Mon Oct 20 16:29:06 EEST 2003

Καλησπέρα

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς στο Linux external usb hard drive casings σαν
κι αυτά ??
http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/hd337/hd337.htm
http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/enclosure.htm

(μιλάω γενικά, όχι για τη συγκεκριμένη μάρκα, απλώς είναι τα μόνα που
ξέρω. Αν υπάρχουν κι άλλα τέτοια προϊόντα, παρακαλώ να πέσουν URLs ;)

Με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου, αλλά θέλω να ξέρω:

1) Αν το usb 2.0 casing είναι συμβατό και με usb 1.1 ports

2) το σημαντικότερο που με ενδιαφέρει: αν είναι πραγματικά hot
swappable, δηλαδή να το συνδέεις στη USΒ και το Linux να το βλέπει
χωρίς να χρειάζεται shutdown το σύστημα.

BTW, να υποθέσω ότι λειτουργεί απλά και μόνο βάζοντας USB-Storage και
scsi emulation υποστήριξη στον πυρήνα, ακριβώς όπως και οι ψηφιακές
φωτογραφικές ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?