Apache

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Thu Oct 9 19:43:17 EEST 2003

Διαθέτω μία στατική διεύθυνση ΙΡ μέσω DSL και θέλω να στήσω ένα WEB SERVER χρησιμοποιώντας Apache. Σκοπεύω να "δημοσιεύσω" δύο δικτυακούς τόπους και θα δεσμεύσω δύο Domain Names από τον Hostmaster. Αρχικά θέλω πριν κατοχυρώσω τα αντίστοιχα Domains να δοκιμάσω αν λειτουργεί σωστά ο server. Αν δεν κάνω λάθος ο Apache υποστηρίζει virtual sites, δηλαδή πολλαπλά sites φιλοξενούνται κάτω από την ίδια IP. Πως θα ρυθμίσω το httpd.conf έτσι ώστε πληκτρολογώντας π.χ http://182.34.32.123 στον browser να μπαίνω στους δύο δικτυακούς τόπους; Ή μήπως αυτό δεν είναι δυνατόν και απαιτείται να έχουν καταχωρηθεί πρώτα τα Domains και να έχουν γίνει οι σωστές δηλώσεις στο httpd.conf; Μπορεί δηλαδή πληκτρολογώντας www.onoma1.gr ή www.onoma2.gr o apache να κατευθύνει τον επισκέπτη στην σωστή ιστοσελίδα; Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

Υ.Γ Ενα συμπιεσμένο αρχείο ρυθμίσεων από κάποια αντίστοιχη περίπτωση θα ήτνα πολύτιμο.

kalidona at hotmail.com