GNU Project + Linux Kernel + ethics

Ghost Dog aerikon at linuxmail.org
Thu Oct 9 05:58:33 EEST 2003

Kalhmera se olous,

On Thu, 9 Oct 2003 01:06:45 +0100
Konstantinos Peletidis <mail at kpeletidis.freeserve.co.uk>

+

>Apo ta parapanw symperainoume oti o Linus einai men yper tou eleu8erou
>logismikou alla epimenei na vlepei ta pragmata logika kai realistika
>kai
>na mhn parasyretai apo ideologies.

Xmmm katse na to paroume apo thn arxh.Poio einai apo ta vasika xarakthristika pou 3exwrizei to Linux apo alla leitourgika?To gegonos oti exoume opoia stigmh theloume ton phgaio kwdika tou programatos pou xrhsimopoioume.Kai giati ton exoume ? Giati oi programatistes pou apofasizoun na valoun ta programata tous katw apo thn adeia GPL pistevoun sth -> thewria tou GNU Project kai kata synepeia sth thewria Stallman.Borei oxi apolyta se ola afta pou adiprwsopevei h thewria afth alla stis vasikes arxes ths.Pes akoma oti st'arxidia tous o Stallman kai h thewria tou,oloi aftoi oi anthrwpoi pistevoun sthn eleftheria tou xrhsth,sthn eleftheria ths epiloghs kai sthn eleftheria ths diakinhshs ths gnwshs.(Twra ola afta opws ta xei katalavei to diko mou myalo)Ola ta pio panw den synthetoun ideologia kapoias morfhs?(dld an exeis kapoies arxes kai pisteveis se kapoia pragmata,exeis dld mia ideologia -h opoia tynxanei na presvevetai apo kapoio sylogo,organismo klp klp- eisai aftomata kai paras
 yrmenos fanatilas?)

Exw thn edypswsh oti den diavases olo to flame sxetika me to BitKeeper.Tous anthrwpous pou diafwnousan me to BitKeeper pou tous phges?den yphrxe mono mia apopsh sto flame kai den htan oloi yper tou BitKeeper.(opws poli swsta exei anaferthei apo ton Stelio Bounano)

>Quite frankly, I don't _want_ people using Linux for ideological
>reasons. I think ideology sucks. This world would be a much better
>place
>if people had less ideology, and a whole lot more "I do this
>because
>it's FUN and because others might find it useful, not because I got
>religion.

Kai anarwtiesai esy (rhtorika to thetw).An to skeftotan etsi kai o Stallman tha yphrxe Gnu Project,Linux klp klp?ela mou nde,afto den to 3erw kai sthn telikh den to nomizw.Ok o Stallman einai fanatikos se merika shmeia alla mh 3exname kai ti exei posferei o anthrwpos,ase pou opou to parakanei ligo exei kai stis perissoteres periptwseis dikio.(w nai pairnw pososta apo to fsf gia na ta lew ola afta :)

>Filika,
>
>Kostas

Afto ennoeitai,
Aris

PS
Apo thn allh omws afto pou fovizei einai kai h kainouria ypografh tou Djart

>GNU/Kyritsis GNU/Athanasios <djart at gnu/linux.gr>
>
>Q: GNU/&#917;&#952;&#949;&#955;&#959;&#957;&#964;&#942;&#962; &#942; GNU/&#952;&#949;&#945;&#964;&#942;&#962; ?
>A: &#924;&#945; &#966;&#965;&#963;&#953;&#954;&#940;, GNU/&#921;&#948;&#953;&#959;&#954;&#964;&#942;&#964;&#951;&#962;! ;-)

Polla ta GNU,tosa pou se kanoun na anyshxeis gia to an pernas sto allo akro