GNU Project + Linux Kernel + ethics

Nikos_Apostolakis nea at math.ucr.edu
Wed Oct 8 23:37:11 EEST 2003

Μάλλον εσύ δεν διάβασες τι έγραψα ή δεν το κατάλαβες.  Δεν αρκεί
να κάνεις copy-paste καλό είναι και να διαβάζεις τι γράφει ο
άλλος. Λοιπόν στο απόσπασμα που βάζεις λέω ότι ο RMS υποστηρίζει
το ελεύθερο λογισμικό και όχι μόνο το GNU.

Τώρα μου λές πως ο RMS είναι φανατισμένος. Τι εννοείς μ' αυτή τη
λέξη; διότι εγώ όποτε έχω ακούσει ή διαβάσει τον RMS ο άνθρωπος
πάντα με επιχειρήματα μου φαίνεται να μιλάει και συνήθως τα
επιχηρήματά του είναι πολύ ισχυρά. Αν λοιπόν λέγοντας
φανατισμένος εννοείς κάποιον που έχει ιδέες και οράματα τα οποία
στηρίζει με ισχυρότατα ορθολογικά επιχηρήματα και που έχει ένα
ηθικό κώδικα που ακολουθεί αλλά που δεν επιβάλει δια βίας σε
κανέναν, τότε θα συμφωνήσω ότι ο RMS είναι φανατισμένος. Προσωπικά
πάντως δεν θα χρησιμοποιούσα αυτή τη λέξη.

Από την άλλη εσύ Κώστα, δεν μου φαίνεται ότι έχεις αναπτύξει και
πολλά επιχηρήματα και γενικά όσοι κατακρίνουν τον RMS το κάνουν
λιδορώντας τον και "πουλώντας εξυπνάδα":σπάνια έχω ακούσει
επιχηρήματα ενάντια σ' αυτά που λέει.  Αν λοιπόν έχεις να πεις
κάτι επί της ουσίας ας το ακούσουμε.

Φιλικά

Νίκος