GNU Project + Linux Kernel + ethics

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Tue Oct 7 22:00:29 EEST 2003

On Tue, 2003-10-07 at 12:26, DJ Art wrote:

> Κατά το Stallman, η απάντηση είναι "ΝΑΙ".

Η απάντηση είναι όντως ναι κατά τον Stallman, και το κίνημα του
ελεύθερου λογισμικού έχει ανάγκη από αυτήν την άποψη ασχέτως αν
συμφωνούμε ή όχι με αυτή.
Αν ο Stallman δεν είχε αυτή την ριζοσπαστική άποψη θα ήταν αδύνατο να
καταβάλλει τόσο κόπο για ένα εγχείρημα που τουλάχιστον την δεκαετία του
80 έμοιαζε ουτοπικό αλλά σήμερα πια δεν είναι και εν μέρει αυτό
οφείλεται και στην δουλεία του...
Γενικά, κατά την ταπεινή μου άποψη, το νόημα μάλλον είναι ότι η γνώση
στην ουσία της είναι κοινωνικό προϊόν άρα και κοινωνικό αγαθό. Καμιά
εταιρεία, κράτος κ.ο.κ. δεν θα έπρεπε να θέτει περιορισμούς. Σε αυτήν
την διαδικασία ο ρόλος της πληροφορικής, τα μέσα που αυτή παρέχει για
την πρόσβαση στη γνώση αλλά και δημιουργία νέας,  είναι θεμελιώδους
σημασίας.

Να μπορούσα να κάνω και ηχογράφηση από το εξωτερικό rack της audigy ex
και θα ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενος!

P.S. Υποχείρια δεν γινόμαστε με το να χρησιμοποιήσουμε κάποιο μη
ελεύθερο πρόγραμμα αρκεί να ψάχνουμε τρόπους να τα αντικαταστήσουμε ;-)

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>