omega & hyphenation

Manolis Stamatogiannakis mstamat at csd.uoc.gr
Fri Oct 3 06:37:00 EEST 2003

Constantinos Antoniou wrote:

> Ψάχνοντας στο "δέντρο" του ωμεγα βρηκα διάφορα αρχεια σχετικα με
> συλλαβισμό στα ελληνικά αλλά δεν τα έψαξα ακόμα...

Αν βρεις κάτι που να δουλεύει, ενημέρωσε...

> Αυτο εξαιρετικο tip! Αν πετάει το odvips segmentation fault μετά τι
> κάνουμε? Επισης, για να παει κανείς σε pdf? "Απλο" ps2pdf στο ps που
> θα προέκυπτε αν δούλευε το odvips?

Δε μου έχει τύχει και δε νομίζω να τύχει και σε εσένα το segfault στο
odvips. Το απλό ps2pdf δουλεύει μια χαρά με τα ps που παράγει το odvips.
Τα τελικά pdf είναι ευανάγνωστα, αν και έχω δει και καλύτερα ;-)

> :( Τσαμπα κόπος δηλαδή? ;)
>
> Κώστας

Κάπως έτσι. Αυτό που δε μου αρέσει επίσης είναι πως οπτικά το a-la-times
font σε μέγεθος 12pt μοιάζει μεγαλύτερο από το 12pt default font που
έχει στο babel, αν και δεν είναι.

Μανόλης

Υ.Γ. Καλό το unicode, αλλά το προτιμώ στο Ω (τουλάχιστο μέχρι να το
υποστηρίξει το pine ;-) )