FW: SOLVED:C++ Questions

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Nov 28 02:40:22 EET 2003

On Thu, Nov 27, 2003 at 05:48:43PM +0200, Marios wrote:

> Δοκίμασα και αυτό που είπες, και δούλεψε. Δεν ξέρω ποια είναι  η
> καλύτερη-σωστότερη λύση αλλά και οι δυο κάνουν την δουλεία μου. Θα
> χρησιμοποιήσω τον τρόπο void func(const float *const *const * p); για να
> αποφύγω το type casting όταν περνάω τον πίνακα σε ένα function, (δε μου
> αρέσει ΟΠΤΙΚΑ!!!)
> Εσείς τι λέτε?

  Ο λόγος που πιστεύω ότι χρειάζεσαι τη δήλωση της συνάρτησης όπως
στην έδωσα, είναι ο εξής: λογικά, εκτός από τα ίδια τα δεδομένα, η
συνάρτηση δε θέλεις να πειράζει ούτε τους ενδιάμεσους δείκτες που
δείχνουν σε αυτά. Οπότε βάζεις το σύμπαν const (εκτός φυσικά από τον
αρχικό δείκτη στον πίνακα που έτσι κι αλλιώς περνιέται by value) και
έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr