Links sto linux.gr (was:Re: Apogoiteusi....)

manos manos manolisneo at yahoo.gr
Fri Nov 21 23:12:59 EET 2003

 --- Nikolaos Dionysopoulos <nikosdion at in.gr> έγραψε:
(snip)

Exw apopsi gia auta pou les kai diafono mazi sou alla
an synexeisoume etsi den 8a pame pou8ena...

Filika
M.

Y.G. Diabasa sto kerdos (gnostos mou thn eixe giati
ego apo oikomikes efimerides, den) th synenteyjh tou
N. Niktari kai ta leei ok.
Psaxnotnas gia mia lisi sto problima ths ektupwsis(Nai
den ta perimeno ola etoima. Oxi oti to elisa omws) kai
epidie eida sto telos tis synteyjh ta links tis hellug
kai tou linux.gr skeftika oti kati mporei na brw ekei
gia na to anaferei. Kai diapistosa oti den exei
pou8ena to knoppel. oute kan sta links. Yparxei logos?
Paralipsi? (Kala sto hellug den perimena na brw kati
mias kai einai site tou silogou ) alla sto linux.gr?
To knoppel kai linux einai kai gr einai. ara? To idio
isxuei kai gia tiw alles dianomes. Th moni pou brika
einai tou zeus. Einai h epomeni pou 8a dokimaso. An
den "promotarontai" apo to pleon sxetiko site oi
ellinikes dianomes ti kanoume? An mi ti allo prepei na
fanie oti kai stin ellada ginetai douleia
Exete die p.x. to bysantine? Katapliktiki! An kai ekei
den lew aparetieta gia ta ellinika alla oti to eftiaje
ellinas. Mprabo tou. Kai einai kai arketa psila sto
distowatch.

Megalo isterografo. :) stamataw edw.

M.