Apogoiteusi....

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Thu Nov 20 15:43:21 EET 2003

NOTE: The following message is best viewed in UTF-8 mode :)
Στις Τρίτη 18 Νοέμβριος 2003 01:06, ο/η manos manos έγραψε:
Λάθος, λάθος, λάθος. Εγώ έχω και σύμβολο ευρώ πατώντας 2 πλήκτρα, το δεξί Win και το 5 (ιδού η απόδειξη : €) και έχω ελληνικά out-of-the-box και αν θέλω *ΧΩΡΙΣ* να εγκαταστήσω M$ γραμματοσειρές, τυπώνω θαυμάσια ελληνικά/αγγλικά/γερμανικά με έναν εκτυπωτή που έγινε auto-detected κατά την εγκατάσταση και όλα αυτά πληρώνοντας περίπου 90 λεπτά για τα 3 CD-άκια του Mandrake Linux 9.2 που μου έγραψε ο κολλητός μου.
Και όσο για την υποστήριξη. Επειδή η Mandrake έχει καταλάβει ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που στις δύσκολες ώρες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να βρουν λύση στο πρόβλημα τους, έφτιαξε το Mandrake Expert. Εκεί άνθρωποι με γνώσεις στο Linux πουλάνε την βοήθειά τους σ' όσους θέλουν να την αγοράσουν. Η πληρωμή γίνεται μετά την επιτυχή επίλυση του προβλήματος.
Όπως καταλαβαίνεις, το λογισμικό ανοιχτού κώδικα δεν υστερεί σε τίποτα από το γνωστό bloatware δίδυμο της Microsoft (Windows με Office και ατελείωτα βράδια με format του δίσκου).
Η αλήθεια είναι ότι το Linux έχει μια απότομη καμπύλη εκμάθησης μιας και πρέπει να _συνηθίσεις_ σε κάτι _διαφορετικό_ από αυτό που είχες μάθει μέχρι τώρα. Αλλά μην προσάπτεις γενικά στο λειτουργικό σύστημα προβλήματα τα οποία είχες _εσύ_ αλλά όχι όλοι οι υπόλοιποι. Αν έχεις πραγματικά μεράκι με το linux όπως υποστηρίζεις θα κάτσεις κάτω, θα διαβάσεις 5-6 how-to που θα βρεις από δω κι από κει και ξαφνικά θα δεις μπορστά στα μάτια σου να εμφανίζεται η λύση στο πρόβλημά σου. Έτσι κάναμε όλοι μας κάποτε.
Υπομονή κι επιμονή!
Φιλικά,-- Νικόλαος ΔιονυσόπουλοςΜηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘnikosdion παπάκι yahoo τελεία gr -- http://www.sledge81.cjb.net