the ++ operator

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Thu Nov 20 13:31:30 EET 2003

> Eixa thn enthpwsh pws h pra3eis 8a ginotan apo aristera pros ta de3ia
> kai oxi me tyxaia seira opws les. Opws apodeix8hke, eixa la8os entypwsh
> :). Oso zei kaneis, ma8ainei ;)

Τελικά το ηθικό δίδαγμα είναι να μη χρησιμοποιούμε ++ (όχι ότι νοιάζομαι
πολύ - δε θεωρώ τον εαυτό μου c programmer...); Από ότι κατάλαβα η ίδια
έκφραση έχει διαφορετικό αποτέλεσμα σε διαφορετικούς compilers (κάτι μας
είπες τώρα...). Από την άλλη δεν υποτίθεται ότι είναι πιο γρήγορο το i++
  από το i+1 (define fast-thus-dirty-programming please);
Anyway, ας συμφωνήσω με τον aoiko και ας αισθανθώ τυχερός που έχω ακόμη
σώο το $HOME...

--
Klein bottle for sale... inquire within.