Fedora Core 1:Screenshots με Ελληνικά

John Salatas john at csn.gr
Sun Nov 9 17:51:58 EET 2003

On Sunday 09 November 2003 06:25, John Tsiombikas (Nuclear / the Lab) wrote:
> opote
> as to mathei mia kai kali me ton oro pou tha mporesei na xrisimopoiisei kai
> otan paei na apodosei tin idia eneia milontas me enan agglo, gallo, tourko,
> moggolo i tazmano.

Xe xe,
einai o idios logos gia ton opoio ta paidakia stin Ameriki mathainoun sto
sxoleio tous Mathematics, Physics, History, Biology, Geography, Philisophy
(na min synexisw). To xeorotero einai oti kapoios pou tha mpei sto University
gia na ginei Doctor tha mathe Cardiology (den xerw an to egrapsa swsta alla
you got the point) ;-)