debian, x windows and desktop managers

basilis bts at the.forthnet.gr
Sat Nov 8 12:21:46 EET 2003

Hello linux-greek-users,

   Θα ήθελα να μου εξηγήσετε την αλληλουχία γεγονότων που συμβαίνουν
στο boot ή όταν τρέχω την εντολή startx και τα configuration files που
εμπλέκονται.

   Δηλαδή: τρέχω startx. Ξεκινάν τα xwindows (πώς; με ποια εντολή;
ποια configuration files διαβάζονται)? Τα xwindows μετά εμπλέκουν έναν
desktop manager. Πώς; Μέσω ποιου configuration file? Πώς μπορώ να
αλλάξω τον default desktop manager (δεδομένου ότι στο login screen δεν
μου βγάζει επιλογή για το kde, το οποίο έκανα uninstall και reinstall
μέσω aptitude).

   Δηλαδή θα ήθελα κάποιος να μου πει την αλληλουχία των αρχείων που
τρέχουν και των configuration files που εμπλέκονται (και τα οποία αν
αλλάξω μπορώ να ρυθμίσω τα x και τον desktop manager που τρέχει)από τη
στιγμή που γράφω startx έως ότου μπω μέσα σε έναν desktop manager.

   Ή φυσικά κάποιο λινκ που να εξηγεί αυτά τα πράγματα.

   Για debian πάντα (γιατί ξέρω ότι έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με
τις υπόλοιποες distro).

   Eυχαριστώ πολύ.

--
Best regards,