External USB HDD casings

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 8 11:52:31 EET 2003

On Tuesday 21 October 2003 15:35, Manolis Tzanidakis wrote:

> An vreis kapoio allo kalytero kane kana post (h' steile mou prive)
> giati 9elw na agorasw kai ena deytero case (an9rwpino ayth th fora).

Τελικά περίμενα να φέρει το e-shop και το ψώνισα από εκεί.

Είναι της Q-tec (URLS) και έχω να πώ τα εξής:

Είναι όλα τα μέρη του από πλαστικό.
Δεν έχει Power button
Παρόλα αυτά είναι σχετικά όμορφο :)

Το δοκίμασα σε Windows και Linux, σε καταστάσεις usb 2.0 και usb 1.1 και
μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. To USB 2.0 σύστημα στο
οποίο το δοκίμασα είναι σε motherboard για Pentium4 (865PE chipset).

Χμμ, τώρα που το σκέφτομαι το έβαλα ναι μεν σε αρκετά usb 1.1
μηχανήματα, τα οποία ήταν όλα Ιntel powered. Δεν έχει δοκιμαστεί
καθόλου σε μηχανήματα με Athlon. Αν το δοκιμάσω και αλλάξει κάτι
δραματικά, θα ξαναστείλω e-mail ;)

Η τιμή του είναι 45 ευρώ. Πάντως, δεν παρέλειψα να κάνω μια έρευνα
αγοράς στη Στουρνάρη πρίν το πάρω όπου και διαπίστωσα ότι σχεδόν όλα τα
καταστήματα έχουν το Chronos (αυτό που έχει και το Πλαίσιο) και μάλιστα
σε διάφορες τιμές (έβγαινες από τη μία πόρτα και έμπαινες στη διπλανή
και μπορεί να το έβρισκες 15 ευρώ πάνω).
Μόνο ένα βρήκα που πιθανότατα να άξιζε τα λεφτά του. Το είχε η Cosmodata
και ήταν όλο σιδερένιο (και με Power Button), αλλά η τιμή ήταν στα 65
ευρώ. Οπότε, δεδομένου ότι είτε σιδερένιο είτε πλαστικό, αν σου πέσει
κάτω αυτό που σε νοιάζει είναι ο δίσκος τί θα πάθει .... έτσι πολύ απλά
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να σου πέσει ποτέ κάτω ;> και επειδή με 65 ευρώ βάζεις
λίγα ακόμα και πέρνεις κανονικό δίσκο και από τη στιγμή που δεν με
καίει το Power Button, προτίμησα τη φτηνή λύση και δεν το μετάνιωσα σε
καμία περίπτωση ;)

(ήδη απολαμβάνω για πρώτη φορά ότι κατέβασα το source του OpenOffice όχι
από τη dial up ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?