Fedora Core 1:Screenshots με Ελληνικά

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sat Nov 8 06:28:01 EET 2003

 Oi grammatoseires pou blepoume sta screenshots einai oi default tou
fedora h tis exeis balei esy? Exei ellhnika fonts? Paizoun ta ellhnika me
th default grammatoseira sto openoffice? H Epiphany opws einai sto
screenshot einai me default ry8miseis? To battery monitor paizei me acpi?
 Kata ta alla, oson afora th metafrash sta ellhnika, enw exei ginei poly
douleia, 8elei ligo megalyterh prosoxh. Akoma den exw katalabei ti einai o
"Diamesolabhths diktiou" (mhpws 8elei na pei "Epilogh proxy" o poihths?).
Pisteyw oti kapoia pragmata dhmiourgoun poly megalyterh sygxhsh otan ta
metafrazoume apo oti otan afhnoume ton aggliko oro. Se ligo 8a
metafrasoume kai to cd... (an kai nomizw oti kapoioi to exoun kanei
hdh...). Den synexizw epi tou 8ematos, otan dokimasw to fedora (mesa stis
epomenes 2-3 meres) 8a steilw ena mail me ta sxolia mou.

PS. eytyxws pou ta eikonidia sto gnome einai arketa diafwtistika kai
katalabainw apo ekei ti epilogh einai h ka8e mia