dvd::rip aporia

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue May 27 17:58:01 EEST 2003

[reply σε όλους]
Πρέπει να "φταίει" το DVD. Μου έχει τύχει και εμένα κανα δυο φορές χωρίς
προειδοποίηση και χωρίς άλλη αλλαγή στην συμπεριφορά ( η επόμενη ταινία
έγινε κανονικότατα ). Προτείνω να προσπεράσεις και να χρησιμοποιήσεις
mencoder ή winblows (στην πυρά, στην πυρά). Μάλλον θα είναι κανα
περίεργο bug του transcode σε συνδυασμό με τον συγκεκριμένο τίτλο που
προσπαθείς να κάνεις encode. Φέξε μου και γλύστρησα ...

Tom.

--
echo "Knock, knock, anyone inside?" > /dev/mind
brains : I/O error : request timed out