dvd::rip aporia

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue May 27 16:15:02 EEST 2003

On Tue, May 27, 2003 at 03:13:10PM +0300, Michalis Macheras wrote:

> Χρησιμοποιώ το dvd::rip εδώ και αρκετούς μήνες χωρίς προβλήματα. Το
> θεωρώ πολύ βολικό για την συμπίεση ταινιών. Πολύ πιο εύκολο και χρηστικό
> απ' τα αντίστοιχα προγράμματα για windows. Χαρακτηριστικό ότι κάνει
> encoding on the fly κάτι που τουλάχιστον παλιότερα δεν γινόταν στα
> winblows. Είναι all in one...

  Το οποίο πάντως δεν το συνιστά, αφού κάποια πράγματα καθυστερούν
κάπως παραπάνω (π.χ. το preview των frame), ενώ κάποια άλλα, που δε
θυμάμαι τώρα, λέει ότι με αυτόν τον τρόπο δε γίνονται καθόλου. Αλλά
ναι, σαν πρόγραμμα είναι εξαιρετικό.

> Μια υπόθεση αν και δύσκολο να σου διέφυγε.. Όταν κάνεις 2 pass encoding
> απ'ό,τι θυμάμαι χρειάζεσαι διπλάσιο χώρο. Μήπως δεν έχεις αρκετό?

  Αυτό έχω την εντύπωση ότι δεν ισχύει· τουλάχιστον, από δικές μου
δοκιμές με το dvd::rip πριν λίγες μέρες, φαινόταν να στέλνει την έξοδο
του πρώτου περάσματος κατευθείαν στο /dev/null. Εκτός πια αν το log
που παράγει είναι τόσο μεγάλο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr