Connected at 33,6 with a 57,6 Modem

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue May 27 12:59:01 EEST 2003

George Xilouris wrote:
> Sorry για το προηγούμενο ημιτελές email ... Καταραμένη βιασύνη !@@##$
>
> Λοιπόν η ερώτηση είναι η εξής: Έχω στήσει ένα Dial In server και
> συνδέομαι συνεχώς με 33600.... Ενώ έχω ορίσει με την setserial την
> ταχύτητα της θύρας στα 115200 .... Το modem είναι ένα εξωτερικό US
> Robotics όχι ISDN, ένα απλό modem (PSTN) στα 57600 με V90...klp ...
>
> Υπάρχει περίπτωση το initialisation του modem να μην γίνεται σωστά ?
> Μήπως ξεχνάω κάτι?
>
> Την γραμμή την παίρνω από την αναλογική έξοδο του NetMod ... Το οποίο σε
> δοκιμές σε dial out συνδέεται κανονικά σε 64Κ ......

> [...]

Δεν μπορεί να περάσει σήμα ταχύτητας μεγαλύτερη από 33.6k μέσα από
αναλογική τηλεφωνική σύνδεση. Η μοναδική εξαίρεση σε αυτό είναι όταν το
ένα άκρο είναι συνδεδεμένο ψηφιακά με τον ΟΤΕ, και όχι αναλογικά. Στην
περίπτωση αυτή, το αναλογικό άκρο μπορεί να στέλνει δεδομένα στα 33.6k
ενώ η ψηφιακή άκρη μπορεί να στέλνει στα 56k το πολύ). Αυτό είναι το
πρωτόκολλο V.90 και V.92. Όταν συνδέεσαι με το V.90 μοντεμάκι σου σε ένα
παροχέα, κάνει download από 33.6 ως 56k μέγιστο(ανάλογα με τον θόρυβο
της γραμμής), ενώ κάνεις upload σταθερά στα 33.6k.
Οπότε, δεν έχεις κάνει τίποτα λάθος. Έτσι δουλεύει και έτσι πρέπει να
δουλέυει... Εφόσον έχεις δύο αναλογικά άκρα, 33.6k είναι η μέγιστη
ταχύτητα, both ways.
ΜΗΝ σε μπερδεύει το ότι παίρνεις έξοδο από ISDN. Εφόσον παίρνεις από
αναλογική πόρτα, είσαι αναλογικός.

- Γιάννης Στοίλης
giannis at stoilis.gr