Connected at 33,6 with a 57,6 Modem

George Xilouris xilouris at iit.demokritos.gr
Tue May 27 12:00:02 EEST 2003

Sorry για το προηγούμενο ημιτελές email ... Καταραμένη βιασύνη !@@##$

Λοιπόν η ερώτηση είναι η εξής: Έχω στήσει ένα Dial In server και
συνδέομαι συνεχώς με 33600.... Ενώ έχω ορίσει με την setserial την
ταχύτητα της θύρας στα 115200 .... Το modem είναι ένα εξωτερικό US
Robotics όχι ISDN, ένα απλό modem (PSTN) στα 57600 με V90...klp ...

Υπάρχει περίπτωση το initialisation του modem να μην γίνεται σωστά ?
Μήπως ξεχνάω κάτι?

Την γραμμή την παίρνω από την αναλογική έξοδο του NetMod ... Το οποίο σε
δοκιμές σε dial out συνδέεται κανονικά σε 64Κ ......

Καμία Πρόταση ....??