upgrade problem!!!

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon May 19 23:47:01 EEST 2003

On Mon, May 19, 2003 at 10:13:38PM -0700, j k wrote:

> Einai polu periergo pou o monos pou "spastike"(anafereis pws einai spastiko)
> isouna esu. Eimai upoxrewmenos na se enhmerwsw pws egw etsi tha sunexisw na

  Ο Γιώργος δεν είναι ο μόνος που «σπάστηκε»· απλά ήταν ο πρώτος που
το ανέφερε, οπότε οι υπόλοιποι που πιθανώς να ενοχλούμαστε από τη
συγκεκριμένη ιδιότητα του μηνύματος (άσκοπη απάντηση), δεν είχαμε
τίποτα παραπάνω να προσθέσουμε.

> xrhsimopoiw to "ilithio" mail programma mou kai tha ithela na se parakalesw
> pws se periptwsh pou to diko sou "eksupno" adistoixo programma tuxei kai
> dextei kanena asxeto "thread mesa se thread" apo emena(kai apo opoiondipote
> allo) na proxwrhseis sthn apistefta epiponh diadikasia tou na to kaneis
> delete.Sugxwrese me gia to terasrtio problima pou sou dhmiourghsa!!!:)

  Ερμ, αυτή η λογική δεν είναι και πολύ συμφέρουσα για τη λίστα.
Υπάρχουν στη λίστα κάποιοι κανόνες καλής συμπεριφοράς, και καλό είναι
όλοι όσοι είναι γραμμένοι σ' αυτήν να τους σέβονται. Αν ο καθένας
συμπεριφέρεται κατά το δοκούν, με το σκεπτικό ότι σε όσους δεν αρέσουν
τα μηνύματά του μπορούν να τα σβήσουν, φοβάμαι ότι το επίπεδο της
συζήτησης θα κατέβει αρκετά.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr